مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:502022-01-19سياسي

امام(ره) اسلام سیاسی و مردم سالاری دینی را احیا کرد


غربی ها و پیروان آنان در ایران،زمان طاغوت سال ها تلاش کرده بودند که دین را از عرصه اجتماعی حذف کنند؛ امام این توطئه را برهم زد و اسلام سیاسی و مردم سالاری را احیا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، امروز (چهارشنبه) در جلسه این شورا با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) گفت: حضرت زهرا (س) هم مقامات عالی انسانی را دارا بود و در یک کلمه تجلی کامل اسماً و صفات الهی بود.

وی در تشریح ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) گفت: ایشان اگرچه طول حیات مبارکشان کوتاه بود اما عمق زندگی ایشان بسیار زیاد و پر برکت بود؛ ایشان در کل اعصار مایه افتخار و الگوی زنان عالم هستند.

دبیر شورای نگهبان با ابراز تأسف از اینکه الگوی امیرالمومنین علی (ع) برای مردان و حضرت صدیقه زهرا (س) برای زنان عالم همچنان به درستی تبیین نشده است، خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم تا الگوی این دو چهره ممتاز تاریخ و بشریت در سراسر عالم فراگیر شود.

آیت الله جنتی در ادامه به تبیین شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ایشان گرچه بیش از 30 سال است که از میان ما رفته اما افکار و اندیشه های ایشان همان طور که در صحیفه امام هم آمده، زنده است و همواره برای همگان قابل استفاده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام(ره) اسلام سیاسی و مردم سالاری دینی را احیا کرد

امام(ره) اسلام سیاسی و مردم سالاری دینی را احیا کرد