مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:402022-01-19سياسي

ادبیات داستانی دفاع مقدس در غفلت مدیران خوزستان مهجور مانده است


با وجود سازمان ها و نهادهای متولی هنر و ادبیات دفاع مقدس در خوزستان اما شاهد رکود جریان ادبیات داستانی دفاع مقدس و پایداری در استان هستیم.

- اهواز- یک نویسنده خوزستانی گفت: با وجود سازمان ها و نهادهای متولی هنر و ادبیات دفاع مقدس در خوزستان اما شاهد رکود جریان ادبیات داستانی دفاع مقدس و پایداری در استان هستیم.

مصطفی بوعذار با اشاره به جریان تأثیرگذار ادبیات داستانی دفاع مقدس به خبرنگار مهر اظهار کرد: موضوع جنگ سرشار از اتفاقات و ناگفته هاست و ظرفیت خوبی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس از دریچه داستان نویسی است و شیوه های نوین نگارش داستان نویسی در ادبیات مدرن و پیشرو ابزاری مهم برای جذب مخاطب به ویژه نسل جوان به شمار می رود.

مدیر انجمن ادبی خوزخندان گفت: در سال های اخیر با وجود محفل های ادبی داستان نویسی و کارگاه های مستمر شاهد پرورش نسل جوانی بودیم که در جشنواره ها و رویدادهای ادبی خوش می درخشیدند و برای خوزستان افتخار آفرینی می کردند.

این داستان نویس و نمایشنامه نویس تصریح کرد: نبود حمایت از انجمن های تخصصی ادبیات داستانی دفاع مقدس و کارگاه های داستان نویسان جوان که به همت برخی پیشکسوتان دایر بودند، رو به تعطیلی رفتند و هیچ مدیر و متولی پاسخگویی این رکود نسبی در سطح ادبیات خوزستان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات داستانی دفاع مقدس در غفلت مدیران خوزستان مهجور مانده است

ادبیات داستانی دفاع مقدس در غفلت مدیران خوزستان مهجور مانده است