مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:302022-01-19اقتصادي

تأمین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری در لرستان


استاندار لرستان از تأمین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری این استان خبر داد.

- خرم آباد- استاندار لرستان از قول معاون وزیر میراث فرهنگی برای تأمین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی به عنوان یکی از نیروهای توانمند بومی در زمینه گردشگری و مدیر کل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری همراه بود، موضوعات مهمی در حوزه گردشگری استان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای که در لرستان وجود دارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: معرفی لرستان به عنوان یکی از ظرفیت های گردشگری کشور از مهم ترین محورهای گفتگو با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود که در این جلسه بر لزوم حمایت از بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت ها در استان برای جذب گردشگران تاکید شد.

استاندار لرستان در ادامه افزود: تأمین تسهیلات مورد نیاز برای به بهره برداری رساندن طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری از دیگر موارد مطرح شده بود که نیازمند فراهم سازی زمینه مشارکت بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری در لرستان

تأمین تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری در لرستان