مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:002022-01-19اقتصادي

کیفیت بنزین در کشور استاندارد است؟


فرآورده توزیعی در سطح کشور هنگام تحویل از پالایشگاه نیز تحت بررسی های لازم قرار می گیرد و در صورتی که استانداردهای لازم را داشته باشد، تحویل گرفته شده و برای ارسال به مخزن مبدأ در انبار، - ارسال می شود.

مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سوخت توزیعی در جایگاه های سطح کشور در چهار مرحله مجزا کنترل می شود و بنزین توزیعی در جایگاه های سوخت کشور استاندارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر سالاری نسب در این باره گفت: سوخت توزیعی در جایگاه های کل کشور در چهار مرحله پس از تولید در پالایشگاه، در مخازن، هنگام تحویل خط و در مرحله آخر هم در مخزن جایگاه های نمونه گیری و کنترل می شود.

وی با اشاره به اخبار رسانه ها درباره مطابق نبودن بنزین توزیعی در سطح شهر تهران با استانداردهای یورو 4 به دلیل مخلوط شدن با دیگر فرآورده ها در تانکرهای نفتکش افزود: سیستم توزیع سوخت در کشور کاملاً مکانیزه است و فرآورده های مختلف در انبارهای نفت در لاین های مختلف و کاملاً مجزا توزیع و بارگیری می شود.

مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره سیستم توزیع سوخت از طریق نفتکش ها گفت: این سیستم کاملاً مکانیزه است و هر نفتکش کارت حمل مخصوص خود را دارد که نوع فرآورده توزیعی در آن قید شده است و برای مثال نفتکشی که نفت کوره حمل می کند، سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت بنزین در کشور استاندارد است؟

کیفیت بنزین در کشور استاندارد است؟