مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:452022-01-19فرهنگي

حضور 5 نماینده خراسان رضوی در چهلمین جشنواره تئاتر فجر


رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: چهار نمایش از خراسان رضوی در بخش رقابتی صحنه ای و یک نمایش در بخش غیر رقابتی چهلمین جشنواره تئاتر فجر حضور خواهند داشت.

- کریم جشنی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با آثار راه یافته از خراسان رضوی به چهلمین دوره جشنواره تئاتر فجر، اظهار کرد: در بخش منتخب برگزیدگان جشنواره های تئاتر استان ها از سه نماینده ای که از خراسان رضوی به جشنواره فجر معرفی کرده بودیم دو نمایش موفق شدند که مجوز ورود به جشنواره تئاتر فجر را دریافت کنند که یکی از آن ها نمایش درخشش صبحگاهی سیاره ی ناهید به نویسندگی مسعود عقلی، مهسا غفوریان و کارگردانی مسعود عقلی و دیگری نمایش هملتک به نویسندگی و کارگردانی مهدی احمدی است.

متاسفانه داوران اولیه جشنواره تئاتر فجر نمایش خون مردگی از شهرستان سبزوار را نپذیرفتند و این نمایش از گردونه رقابت حذف شد.

وی افزود: در بخش منتخب صحنه ای رقابتی جشنواره تئاتر فجر امسال دو اثر دیگر نیز از مشهد حضور دارند که به صورت مستقیم به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر ارسال شده بودند و در جشنواره تئاتر استانی شرکت نکرده بودند که یکی از آن ها نمایش سویینی تاد به نویسندگی استفان ساندهایم و ترجمه و کارگردانی محمد نیازی و دیگری نمایش آنتیگونه آخرین سامورایی به نویسندگی و کارگردانی امین رضایی اردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 5 نماینده خراسان رضوی در چهلمین جشنواره تئاتر فجر

حضور 5 نماینده خراسان رضوی در چهلمین جشنواره تئاتر فجر