مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:402022-01-19فرهنگي

ایام نزدیک به جشنواره فجر و اکران نوروزی بزنگاه اقتصادی سینماست


در چهارمین نشست «گام دوم سینما» تاکید شد که نزدیکی جشنواره فیلم فجر و اکران نوروزی بزنگاه اقتصادی سینما است و اما تاثیری در فروش گیشه ندارد.

- در چهارمین نشست گام دوم سینما تاکید شد که نزدیکی جشنواره فیلم فجر و اکران نوروزی بزنگاه اقتصادی سینما است و اما تاثیری در فروش گیشه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، چهارمین نشست از سلسله نشست های سینما گفتمان فرهنگی- گام دوم سینما به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور و با همکاری موزه سینما، با موضوع تاثیرات جشنواره فیلم فجر بر اقتصاد سینمای ایران عصر دوشنبه 27 دی ماه در موزه سینما برگزار شد.

در این نشست که با حضور حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما و محمدحسین قاسمی، تهیه کننده سینما، رامین رحیمی، منتقد و تهیه کننده، عباس کریمی، منتقد، فرناز سربندی، پژوهشگر و دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مهدی سلطانی گردفرامرزی، پژوهشگر و عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی و علی عبدالعلی زاده، مدیر رسانه، کارشناس و مدیر نشست برگزار شد، کارشناسان نقطه نظرات خود را حول محور موضوع نشست ارائه دادند.

اقتصاد سینما همچنان روندی سنتی را طی می کند عبدالعلی زاده، مجری و کارشناس در ابتدای بحث و پس از معرفی و دعوت از میهمانان نشست گفت: موضوع جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام نزدیک به جشنواره فجر و اکران نوروزی بزنگاه اقتصادی سینماست

ایام نزدیک به جشنواره فجر و اکران نوروزی بزنگاه اقتصادی سینماست