مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:302022-01-19بين الملل

یک کتاب دیگر از دوران ترامپ، این بار به قلم دادستان کل سابق


دومین دادستان کل دولت دونالد ترامپ که پس از ادعای تقلب انتخاباتی از سوی این رییس جمهوری پیشین آمریکا از او جدا شد، خاطراتش را در ماه مارس سال جاری منتشر می کند.

- دومین دادستان کل دولت دونالد ترامپ که پس از ادعای تقلب انتخاباتی از سوی این رییس جمهوری پیشین آمریکا از او جدا شد، خاطراتش را در ماه مارس سال جاری منتشر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت روزنامه گاردین، ویلیام بار، دومین دادستان کل دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا، خاطراتش را در ماه مارس و در کتابی تحت عنوان مصیبت پشت مصیبت: خاطرات یک دادستان کل منتشر خواهد کرد.

انتشارات هارپرکالینز، ناشر این کتاب اعلام کرد: ویلیام بار خواننده را به پشت صحنه لحظات سرنوشت ساز دولت جورج بوش پدر (رییس جمهوری اسبق آمریکا) در دهه 90 میلادی می برد، از شورش های لس آنجلس گرفته تا پرواز شماره 103 پان آمریکن و ماجرای مک فارلین.

به گفته این انتشارات ویلیام بار در دولت ترامپ با سیل بی امانی از مسائل مواجه بود، مسائلی مانند دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا، اپیدمی مواد افیونی، جاسوسی چین، بیگ تِک، شیوع کرونا، ناآرامی داخلی، نخستین استیضاح ترامپ و پیامدهای انتخابات 2020.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کتاب دیگر از دوران ترامپ، این بار به قلم دادستان کل سابق

یک کتاب دیگر از دوران ترامپ، این بار به قلم دادستان کل سابق