مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:302022-01-19اقتصادي

کرمان/ 5 هزار خانوار در محاصره سیل؛ تخلیه 6 روستا و فرونشست در عنبرآباد


حدود 6 روستا تخلیه شدند و اسکان موقت دارند؛ در شهرستان عنبرآباد نیز بخشی از شهر دچار فرونشست شده که شب گذشته با حضور در محل، دستور تخلیه 50 خانه داده شد.

- کرمان/ 5 هزار خانوار در محاصره سیل؛ تخلیه 6 روستا و فرونشست در عنبرآباد حدود 6 روستا تخلیه شدند و اسکان موقت دارند؛ در شهرستان عنبرآباد نیز بخشی از شهر دچار فرونشست شده که شب گذشته با حضور در محل، دستور تخلیه 50 خانه داده شد.

استاندار کرمان بخشی از وضعیت سیل در نقاط مختلف استان را تشریح و اعلام کرد: محاصره 5 هزار خانوار روستایی، تخلیه 6 روستا و فرونشست زمین در بخشی از شهر عنبرآباد از جمله مشکلات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا علی زینی وند روز چهارشنبه در مصاحبه زنده تلویزیونی با اشاره به حجم و گستردگی بالای سیلاب در استان گفت: دشت های جنوب کرمان شاهد بارش هایی بی سابقه در 50 سال گذشته بوده اند.

وی با بیان اینکه به 330 روستا چه در دشت های باطلاقی و چه در کوهستان ها دسترسی نداریم اظهارداشت: دشت های باطلاقی کار امدادرسانی را سخت کرده است و دستگاه های ملی باید در منطقه حضور یابند و کمک کنند.

زینی وند که از روز گذشته همزمان با تشدید سیلاب ها در منطقه جنوب استان کرمان حضور دارد گفت: روان آب هایی که از بالادست دشت های رودبارجنوب به سمت تالاب جازموریان در حرکت هستند، وضعیت شهرهای رودبار و زهکلوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان/ 5 هزار خانوار در محاصره سیل؛ تخلیه 6 روستا و فرونشست در عنبرآباد

کرمان/ 5 هزار خانوار در محاصره سیل؛ تخلیه 6 روستا و فرونشست در عنبرآباد