مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:202022-01-19بين الملل

تلاش های پشت پرده رژیم صهیونیستی علیه 6 نهاد مدنی فلسطین


پس از شکست تلاش های رژیم صهیونیستی برای مجرم شمردن شش نهاد مدنی فلسطینی، منابع مطلع از اقدام محرمانه جدید این رژیم علیه نهادهای مذکور پرده برداشتند.

- پس از شکست تلاش های رژیم صهیونیستی برای مجرم شمردن شش نهاد مدنی فلسطینی، منابع مطلع از اقدام محرمانه جدید این رژیم علیه نهادهای مذکور پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فلسطینی سما اعلام کرد که دولت رژیم صهیونیستی پس از شکست تلاش هایش برای متقاعد کردن کشورهای اروپایی به منظور مجرم شمردن شش نهاد فلسطینی به اتهام واهی حمایت و تأمین مالی تروریسم سند محرمانه جدیدی را در این باره تهیه کرده است.

طبق این گزارش، دولت رژیم صهیونیستی این سند محرمانه را به منظور تقویت ادعاهای خود درباره شش نهاد فلسطینی مذکور، به چند کشور غربی ارائه کرده است.

سما در ادامه گزارش داد؛ اما بررسی جدی سند نشان می دهد که این سند نیز سطحی است و هیچ مدرک و ادله ای در آن دیده نمی شود و طبق ارزیابی های اولیه صورت گرفته، این سند منجر بهتوقف کمک کشورهای مذکور به این شش نهاد فلسطینی نخواهد شد.

بررسی مقدماتی انجام شده توسط وب سایت چپ گرای صهیونیستی سیحا مکومیت حاکی از آن است که این سند صرفا ادعاهای کلی مبنی بر کمک نهادهای فلسطینی به جبهه مردمی آزادسازی فلسطین را ارائه می کند و دربردارنده شواهد واقعی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های پشت پرده رژیم صهیونیستی علیه 6 نهاد مدنی فلسطین

تلاش های پشت پرده رژیم صهیونیستی علیه 6 نهاد مدنی فلسطین