مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:402022-01-19اقتصادي

نمایشگاه متفاوت برای شهرزیر زمینی


نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو، از تاریخ 30 دی تا 3 بهمن 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد: نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو با هدف معرفی توانمندی های جامعه مهندسان، تولیدکنندگان و دست اندرکاران صنعت مذکور و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات به همراه بررسی زمینه های تعامل فعالان این عرصه، در فضایی به وسعت 4 هزار متر مربع و در سالن شماره 7 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

با توجه به ارتقاء سطح دانش فنی و قابلیت های اجرایی شرکت های فعال در این زمینه طی سال های اخیر، نمایشگاه فوق می تواند محل مناسبی برای معرفی توانمندی های موجود و نیز ایجاد بستری برای افزایش همکاری های پیش برنده تلاشگران صنعت تونل سازی و مترو تلقی شود.

نمایشگاه تخصصی تجهیزات تونل و فضاهای زیرزمینی مترو با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت و پشتیبانی معنوی شرکت مترو تهران و انجمن تونل ایران، طی 4 روز برگزار شده و علاقمندان می توانند از ساعت 10 الی 17 روزهای یاد شده از غرفه های دایر شده، بازدید به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه متفاوت برای شهرزیر زمینی

نمایشگاه متفاوت برای شهرزیر زمینی