مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:352022-01-19سياسي

تصویرگری نقش ارتشیان فارس در آن سال ها


فیلم آن سالها روایتی از نقش یگان های ارتش در استان فارس در دوران دفاع مقدس است که با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس و صدا و سیمای فارس کلید خورده است.

- ایسنا/فارس فیلم "آن سالها" روایتی از نقش یگان های ارتش در استان فارس در دوران دفاع مقدس است که با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس و صدا و سیمای فارس کلید خورده است.

نماینده ارتش در دانشنامه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس چهارشنبه 29 دی در جمع خبرنگاران گفت: فیلم آن سالها در دو قسمت به مدت 50 دقیقه مربوط به نقش یگان های عمده ارتش در فارس در دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ ستاد جعفر غلام نژاد افزود: تیپ 55 هوابرد، تیپ 37 زرهی، پایگاه هفتم شکاری ترابری شهید دوران، گروه پدافند هوایی، مرکز آموزش پیاده، مرکز آموزش زرهی و پشتیبانی منطقه دو در دوران دفاع مقدس است که از شهریور ماه 1399 با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس و صدا و سیمای فارس کلید خورد.

او گفت: با حمایت های امیر رضایی، فرماندهی ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد از شهریور ماه سال 99 با برنامه ریزی منظم و ارائه اطلاعات پژوهشی و ضبط صدا بمدت 14 ساعت و دعوت از پیشکسوتان و فرماندهان یگان های ذکر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویرگری نقش ارتشیان فارس در آن سال ها

تصویرگری نقش ارتشیان فارس در آن سال ها