مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:152022-01-19اقتصادي

قضاوت درباره آلایندگی صنایع عادلانه باشد


مدیر بهداشت و محیط زیست شرکت ذوب آهن اصفهان با اعتقاد بر اینکه باید قضاوت ها نسبت به آلایندگی صنایع را عادلانه کنیم، گفت: طی چند سال اخیر ذوب آهن حدود 2300 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای کنترل آلایندگی هزینه کرده است.

- سید حمیدحسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان به اینکه صنایع به خصوص صنایع فولادی در زمینه آب، هوا و خاک باید کنترل های لازم را برای مقابله با آلودگی محیط زیست داشته باشند، اظهار کرد: به طورقطع هر صنعتی از جمله ذوب آهن در بدو تأسیس خود، تجهیزات نصبی برای جلوگیری از آلودگی هوا دارد.

ذوب آهن نیز از زمان تأسیس خود تعداد زیادی تجهیزات غبارگیر شامل بگ فیلتر، الکتروفیلتر، اسکرابر و .

را نصب کرده است، همچنین در خصوص آب نیز تصفیه خانه های آب و پساب را طراحی و نصب کرده و آب ها تصفیه فیزیکی و شیمیایی می شود.

مدیر بهداشت و محیط زیست شرکت ذوب آهن اصفهان همچنین با تأکید بر ضرورت جلوگیری از آلوده کردن خاک، اظهار کرد: ذوب آهن از دیرباز برنامه های مدونی در حوزه مدیریت پسماندها داشته و اجرایی کرده است.

وی گفت: اگر زمانی در یک صنعت ازجمله ذوب آهن میزان آلاینده ها بالا و پایین می شود، ناشی از وقوع شرایط اضطراری در فرآیندها و سیستم های تصفیه آلاینده های زیست محیطی به صورت مقطعی است که اجتناب ناپذیراند ، اما به سرعت با تعمیرات و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت درباره آلایندگی صنایع عادلانه باشد

قضاوت درباره آلایندگی صنایع عادلانه باشد