مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:102022-01-19بين الملل

لغو پروازهای امارات به آمریکا به دلیل توسعه نسل پنجم تلفن همراه


شرکت های هواپیمای امارات مستقر در شهر دبی پروازهای خود را به چندین مقصد ایالات متحده به دلیل نگرانی های توسعه نسل پنجم تلفن همراه به حالت تعلیق درآورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خطوط هواپیماهای امارات مستقر در فرودگاه بین المللی دبی عمدتاً بیشتر پروازهای خود به مقصد آمریکا را لغو کردند.

شرکت هواپیمایی دبی امارات (EMIRA.

UL) روز سه شنبه اعلام کرد که به دلیل نگرانی ها در مورد توسعه و استقرار نسل پنجم تلفن همراه پروازهای خود به چندین مقصد مورد نظر خود در ایالات متحده از 19 ژانویه تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

شرکت اماراتی اعلام کرده است که این کار به دلیل نگرانی های عملیاتی مرتبط با استقرار خدمات شبکه تلفن همراه نسل پنجم در آمریکا است به همین دلیل هواپیمایی از مبدا دبی به مقاصدی مثل بوستون، شیکاگو، دالاس فورت ورث، هیوستون، میامی، نیوآرک، اورلاندو، سانفرانسیسکو و سیاتل فرود نخواهد آمد.

با این حال شرکت اماراتی گفته پروازهای خود به شهرهای از جمله نیویورک، لس آنجلس و دالاس واشنگتن دی سی به طور معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

این شرکت در گزارشی می افزاید: ما از نزدیک با شرکت های هواپیمایی و مقامات مربوطه برای کاهش نگرانی های عملیاتی صحبت کرده ایم و امیدواریم پروازهای خود به ایالات متحده را در اسرع وقت از سر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پروازهای امارات به آمریکا به دلیل توسعه نسل پنجم تلفن همراه

لغو پروازهای امارات به آمریکا به دلیل توسعه نسل پنجم تلفن همراه