مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:052022-01-19پزشكي

سازمان جهانی بهداشت: افراد سالم و کودکان نیاز به دز تقویتی واکسن کرونا ندارند


دکتر مایکل رایان مدیر اجرایی برنامه های فوری سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرد که این سازمان هنوز نمی داند افراد باید چند دز واکسن بزنند و در چه بازه های زمانی آن را تکرار کنند.

- دکتر مایکل رایان مدیر اجرایی برنامه های فوری سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرد که این سازمان هنوز نمی داند افراد باید چند دز واکسن بزنند و در چه بازه های زمانی آن را تکرار کنند.

دکتر سومیا سوامیناتان دانشمند ارشد سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد در حال حاضر مدرک مستندی وجود ندارد که نشان دهد کودکان و بزرگسالان سالم باید دز تقویت کننده واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از رویترز، سوامیناتان افزود: گروه مشاوره سازمان جهانی بهداشت به نام گروه مشاوره ای راهبردی کارشناسان ایمنی شناسی طی هفته جاری برای بررسی شیوه خط مشی کشورهای مختلف در مورد دز تقویت کننده واکسن کرونا جلسه ای خواهند داشت.

به گفته وی هدف از این کار محافظت از ضعیف ترین افراد جامعه و کسانی است که با خطر ابتلا به شدیدترین نوع کرونا و احتمال مرگ روبرو هستند مانند سالمندان، افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و کارکنان بخش بهداشت و درمان.

دکتر مایکل رایان مدیر اجرایی برنامه های فوری سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرد که این سازمان هنوز نمی داند افراد باید چند دز واکسن بزنند و در چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: افراد سالم و کودکان نیاز به دز تقویتی واکسن کرونا ندارند

سازمان جهانی بهداشت: افراد سالم و کودکان نیاز به دز تقویتی واکسن کرونا ندارند