مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:502022-01-19اقتصادي

اوجی: توافقات خوبی با شرکت های روسی برای انتقال فناوری و تجهیزات راهبردی انجام شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت کشورمان و نیکلای شولگینوف وزیر انرژی روسیه که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه را نیز به عهده دارند، - وزیر نفت گفت: مذاکرات متعددی با شرکت های بزرگ روسیه داشتیم که امیدواریم منجر به امضای قرارداد شود.

خوشبختانه در موضوع انتقال فناوری و تجهیزات راهبردی مورد نیاز وزارت نفت توافق های خوبی با شرکت های روسی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت کشورمان و نیکلای شولگینوف وزیر انرژی روسیه که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه را نیز به عهده دارند، راه های ارتقای سطح همکاری های دو کشور را در زمینه اقتصادی و نفتی را در روسیه بررسی کردند.

اوجی با بیان اینکه توافق های خوبی در حوزه همکاری نفت و انرژی به دست آمده است، تصریح کرد: مذاکرات خوبی برای همگرایی اقتصادی، رفع موانع، سرمایه گذاری مشترک و توسعه همکاری های حوزه نفت و انرژی با طرف روسی به دست آمد.

همچنین جواد اوجی، وزیر نفت درباره دستاورد سفر روز سه شنبه، 28 دی به مسکو گفت: امروز مذاکرات متعددی با شرکت های بزرگ روسیه داشتیم که امیدواریم به زودی منجر به امضای قرارداد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوجی: توافقات خوبی با شرکت های روسی برای انتقال فناوری و تجهیزات راهبردی انجام شده

اوجی: توافقات خوبی با شرکت های روسی برای انتقال فناوری و تجهیزات راهبردی انجام شده