مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:352022-01-19بين الملل

دست یاری واقفین درکمک رسانی به سیل زدگان مینابی


رییس اداره اوقاف شهرستان میناب گفت: از محل موقوفات بیش از 500 پرس غذای گرم بین سیل زدگان این شهرستان توزیع شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی محب زاده اظهار کرد: در راستای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از سیل اخیر،بیش از 500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از محل موقوفات در این شهرستان توزیع گردید.

وی گفت:پس از وقوع سیل اخیر در منطقه میناب و بروز خسارات فراوان به اهالی این منطقه اوقاف شهرستان از محل موقوفات مرتبط ، بیش از500 پرس غذای گرم، پخت و بین سیل زدگان مناطق آسیب دیده توزیع گردید.

محب زاده افزود: در تلاش هستیم که با همکاری خیرین و کمک های مردم عزیز در این امر خداپسندانه  اقدامات مثبتی را در جهت کمک به این عزیزان انجام دهیم .

رییس اداره اوقاف شهرستان میناب ، تصریح کرد: مشارکت عموم مردم در زمینه افزایش فرهنگ وقف باعث شتاب کمک رسانی در اقشار مختلف می شود و می تواند در کاهش آسیب ها روند صعودی داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه وقف میراث بسیار ارزشمندی است که با مرور زمان فراموش نمی شود و نیازمندان جامعه از توفیقات آن بهره مند می شود، ابراز امیدواری کرد که فرهنگ وقف بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

محب زاده بیان کرد: اجرای نیت واقفان خیراندیش یکی از برکات انقلاب اسلامی است که در چهل سال گذشته تلاش شده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست یاری واقفین درکمک رسانی به سیل زدگان مینابی

دست یاری واقفین درکمک رسانی به سیل زدگان مینابی