مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:252022-01-19اجتماعي

وعده جدید مدیریت شهری کرج/گره ترافیکی شیخ آباد برطرف می شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به درخواست ساکنان محله شیخ آباد مبنی بر باز شدن گره های ترافیک این محله، گفت: این مهم در آینده ای نزدیک محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی، نائب رییس شورای شهر کرج، صبح امروز در بازدید از منطقه 2 شهرداری که به همراه شهردار کرج، معاون فنی عمرانی شهرداری، رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری و مدیر این منطقه صورت گرفت، به تحقق درخواست های مردمی در منطقه یاد شده اشاره کرد و افزود: رفع و بهبود گره های ترافیکی در تقاطع شیخ آباد در اولویت این درخواست ها قرار گرفته است.

نائب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا و ناظر منطقه 2شهرداری کرج با یادآوری تبادل نظرها در خصوص ارائه راهکاری برای روان سازی ترافیک این محله و کارشناسی های صورت گرفته، عنوان کرد: اجرای دو پروژه اصلاح هندسی و تعریض مسیر تقاطع ریل راه آهن و ورودی شیخ آباد و احداث تقاطع غیرهمسطح در امتداد بلوار کامیونداران به عنوان راهکارهای تحقق این مهم انتخاب شده و در سال آینده در مرحله اجرا قرار می گیرند.

نایب رییس شورای شهر کرج همچنین از درخواست شهروندان منطقه 2 ساکن در خیابان حسین آباد مبنی بر ترافیک سنگین عصرگاهی یاد کرد و با اشاره به اتصال ورودی فردیس به این خیابان کم عرض که مهمترین دلیل ترافیک سنگین این محدوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده جدید مدیریت شهری کرج/گره ترافیکی شیخ آباد برطرف می شود

وعده جدید مدیریت شهری کرج/گره ترافیکی شیخ آباد برطرف می شود