مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:252022-01-19اقتصادي

سهم بخش خصوصی واقعی از اقتصاد ایران به کمتر از 50 درصد رسیده است


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با انتقاد از کم شدن سهم بخش خصوصی واقعی در اقتصاد کشور، گفت: اگر موفقیت و پیشرفت می خواهیم، باید مسیر فعالیت و سرمایه گذاری برای بخش خصوصی واقعی باز شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با انتقاد از کم شدن سهم بخش خصوصی واقعی در اقتصاد کشور، گفت: اگر موفقیت و پیشرفت می خواهیم، باید مسیر فعالیت و سرمایه گذاری برای بخش خصوصی واقعی باز شود.

کیوان کاشفی در نشست فعالان اقتصادی استان با استاندار کرمانشاه به مهمترین چالش های پیش روی بخش خصوصی و خواسته های این بخش اشاره کرد و ادامه داد: طی این 30 سال فراز و نشیب های متعددی ناشی از فشار تحریم های بین المللی پیش روی بخش خصوصی کشور بوده است.

عضو هیات رییسه اتاق ایران گفت: فشارهای خارجی از یک سو و سیاست ها، سخت گیری ها و قوانین سنگین داخلی از سوی دیگر باعث شده بخش خصوصی کشور ضعیف شود.

کاشفی با بیان اینکه در این مدت خصولتی ها بزرگ شدند و بخش خصوصی و خودجوش کشور کوچک، عنوان کرد: سهم بخش خصوصی واقعی از اقتصاد کشور طی 20 سال اخیر از 85 درصد به 50 درصد رسیده، در حالیکه بخش خصوصی، بخش مولد و اشتغالزا است.

وی با تاکید بر لزوم اتکا به بخش خصوصی واقعی در کشور، یادآور شد: اکنون اقتدار دولت ها در کشور به پایان رسیده و اگر می خواهیم موفق شویم باید مسیر برای فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بخش خصوصی واقعی از اقتصاد ایران به کمتر از 50 درصد رسیده است

سهم بخش خصوصی واقعی از اقتصاد ایران به کمتر از 50 درصد رسیده است