مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:102022-01-19اجتماعي

تمام مدارس استان سمنان حضوری می شود/ ضرورت تحلیل نتایج امتحانات


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: از اواخر دیماه و در آغاز نیم سال تحصیلی جدید تمام مقاطع تحصیلی مدارس حضوری خواهد بود و پرتکل ها در تمام مدارس رعایت می شود.

- محمد دستورانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه کلاس های حضوری از ابتدای آبان ماه در تمام مدارس به صورت نوبت بندی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است، بیان کرد: امتحانات در تمام دوره های تحصیلی در سراسر استان به صورت حضوری برگزار شده است.

وی افزود: در حال تحلیل نتایج امتحانات هستیم تا ضعف و عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در موضوعاتی که اهمیت دارد، را بررسی کرده و در ادامه آموزش، که بازهم حضوری خواهد بود، این کمبودها نیز برطرف شود.

رعایت حال دانش آموزان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه از اواخر دیماه و در آغاز نیم سال تحصیلی جدید تمام مقاطع تحصیلی مدارس حضوری خواهند بود، گفت: نوبت بندی، رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل ها البته هنوز در تمام مدارس اجرا می شود و مدارس لازم است تا تهویه درستی هم در کلاس ها قرار دهند زیرا سلامت دانش آموزان رکن اصلی تعلیم و تربیت در شرایط کنونی، مهم محسوب می شود.

دستورانی با بیان اینکه در ستاد ملی و استانی کرونا ، تاکید مؤکد بر سلامت دانش آموزان است اما آرام آرام باید شعاع آموزش حضوری و ساعات حضور دانش آموزان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مدارس استان سمنان حضوری می شود/ ضرورت تحلیل نتایج امتحانات

تمام مدارس استان سمنان حضوری می شود/ ضرورت تحلیل نتایج امتحانات