مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 07:502022-01-19اجتماعي

کولاک برف مهمان آخر هفته گلستانی ها/ اختلال احتمالی در تردد جاده های کوهستانی


مدیرکل هواشناسی استان گلستان از کاهش دما در آخر هفته جاری و بارش باران و برف و وقوع کولاک برف در ارتفاعات این استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی استان گلستان از کاهش دما در آخر هفته جاری و بارش باران و برف و وقوع کولاک برف در ارتفاعات این استان خبر داد.

نوربخش داداشی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری نشست پیش آگاهی و کمیته بحران هواشناسی در مرکز پایش و مانیتورینگ اداره کل هواشناسی استان گلستان، اظهار کرد: در روزهای آتی شاهد نفوذ سامانه سرد و بارشی خواهیم بود که عمدتا از ساعات انتهایی عصر و شب پنجشنبه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اثرات این سامانه در استان گلستان به شکل بارش باران و برف خواهد بود، افزود: در ارتفاعات نیز اثرات این سامانه همراه با کولاک برف، احتمال تگرگ، مه غلیظ، کاهش محسوس دما، و وزش باد شدید است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان از وزش باد شدید با سرعتی بالغ بر 70 کیلومتر بر ساعت در این بازه زمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این بادها تا پایان جمعه شب به طول خواهد انجامید.

داداشی با تاکید بر اینکه اثرات این مخاطره آب و هوایی بصورت آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و وقوع روان آب است، ادامه داد: به دلیل یخبندان و کولاک برف اختلال در تردد جاده ای بخصوص جاده های کوهستانی و احتمال آسیب به ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک برف مهمان آخر هفته گلستانی ها/ اختلال احتمالی در تردد جاده های کوهستانی

کولاک برف مهمان آخر هفته گلستانی ها/ اختلال احتمالی در تردد جاده های کوهستانی