مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 07:402022-01-19سياسي

توزیع ناعادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در خوی و چایپاره مشهود است


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات بهداشتی و درمانی در سطح کشور با عدالت توزیع نشده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات بهداشتی و درمانی در سطح کشور با عدالت توزیع نشده است.

عادل نجف زاده شامگاه 28 دی ماه درجلسه ای که با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان مدیران کل این مجموعه برگزار شد با بیان اینکه امکانات بهداشتی و درمانی در سطح کشور با عدالت توزیع نشده است، اظهار کرد : در کشوری که برای حفظ خاک پاکش، شهدای والامقام از جانشان گذشته تا ذره ای از خاک میهن دست بیگانه نباشد چطور امکانات بهداشتی ،خدماتی ودرمانی در سطح کشور با تبعیض و نابرابری توزیع می شود ! وی توزیع ناعادلانه امکانات بهداشتی و درمانی را بازی با جان ،سلامتی و اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: در مراکز استان ها و برخی شهرها بیمارستان ها و درمانگاه های تخصصی یکی پس از دیگری احداث می شود در حالیکه در مناطق محروم که وظیفه دولت ایجاد امکانات و زیر ساخت بهداشتی و درمانی است سنگ روی سنگ گذاشته نشده و مردم در تامین مسائل اولیه بهداشتی خود عاجز و درمانده می شوند.

نجف زاده تصریح کرد: آذربایجان غربی و شهرستان خوی و چایپاره بیشترین مشکلات را در زمینه های بهداشتی و درمانی دارند و این نشان می دهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ناعادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در خوی و چایپاره مشهود است

توزیع ناعادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در خوی و چایپاره مشهود است