مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 01:102022-01-18سياسي

لزوم تبیین اهمیت غیرت دینی در جامعه اسلامی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم تبیین اهمیت غیرت دینی در جامعه اسلامی تاکید کرد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با جمعی از نیروهای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه همه مبارزات، رنج ها، شکنجه ها و شهادت ائمه اطهار (ع) در یک مسیر بوده و آن هم حاکمیت الله در جامعه است، اظهار داشت: خداوند متعال انبیا و پیامبران بسیاری را مبعوث کرده تا بشر را به سمت طریق الی الله سوق دهند.

وی با بیان اینکه هدف زندگی مورد غفلت واقع شده است، افزود: درباره سبک زندگی اظهارنظرها و مباحث بسیاری وجود دارد اما هدف زندگی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

ناصری عنوان کرد: خداوند متعال به انسان عقل و اندیشه و قدرت انتخاب داده و شرایط کمال را نیز فراهم آورده و پیامبران و کتب الهی را نیز به عنوان برنامه زندگی در اختیار بشر قرار داده است.

امام جمعه یزد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: انسان باید حرکت کند و تلاش داشته باشد اما در همه حرکت های خود چه فردی و چه اجتماعی باید خدا را مدنظر داشته باشد و همه حرکت های او باید در مسیر خدا و برای خدا باشد.

ناصری با اشاره به خاطراتی از امام راحل و دوران دفاع مقدس و عملیات فتح خرمشهر و عملیات فتح المبین اظهار داشت: در عملیات فتح المبین شرایط بسیار سختی برای رزمندگان ما به وجود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین اهمیت غیرت دینی در جامعه اسلامی

لزوم تبیین اهمیت غیرت دینی در جامعه اسلامی