مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:552022-01-18سياسي

گمرک ممنوعیت واردات گوشی بالای 600 دلار را تکذیب کرد


رییس کل گمرک اخبار منتشره در خصوص ممنوعیت، محدودیت یا هرگونه تغییر در نحوه واردات تلفن های همراه بالای 600 دلار را تکذیب کرده است.

- ، سید روح الله لطیفی اظهار داشت: گمرک تابع سیاست های مراجع قانونی، مصوبات مجلس شورای اسلامی و سازمان های سیاستگذار در حوزه تجارت خارجی است.

وی افزود: در نشست امروز با اعضای اتاق بازرگانی ایران، رییس کل گمرک ایران هرگونه تصمیمی در خصوص واردات کالاها و تعیین مأخذ حقوق و عوارض آنها به ویژه خودرو و موبایل را در بودجه سال آینده، بر درآمدهای گمرک مؤثر دانست که با مصوبه قانون بودجه سال آتی و طی شدن تشریفات تصویب با ابلاغ دولت به گمرک قابل اجرا خواهد بود و تا این لحظه در این خصوص تصمیمی اخذ نشده و روند بررسی لایحه بودجه در مجلس در حال انجام است و هنوز به قانون تبدیل نشده است.

لطیفی در خصوص واردات تلفن همراه بالای 600 دلار به نقل از رییس کل گمرک در رسانه ها توضیح داد: ضمن تکذیب اخبار منتشره در ممنوعیت یا محدودیت و یا هرگونه تغییر در نحوه واردات تلفن همراه، در جلسه امروز، علیرضا مقدسی تاکید کرده است که واردات خودرو و موبایل های با ارزش بیش از 600 دلار، به سیاست های تجاری و بازرگانی کشور وابسته است و گمرک تابع سیاست های سایر سازمان های سیاستگذار و مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات این کالاها در بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک ممنوعیت واردات گوشی بالای 600 دلار را تکذیب کرد

گمرک ممنوعیت واردات گوشی بالای 600 دلار را تکذیب کرد