مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:152022-01-18فرهنگي

اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد خبر داد.

فرید رحمتی امروز 28 دی ماه، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشنواره، اظهار کرد: لرستان برای هفتمین دوره متوالی، میزبان جشنواره فیلم فجر است که همواره با استقبال بسیار خوب دوستداران سینما، فیلمسازان و هنرجویان سینمایی لرستان مواجه گردیده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس بین 12 تا 15 فیلم از بخش سودای سیمرغ و کودک و نوجوان جشنواره از دوازدهم تا بیست و یکم بهمن ماه در سالن سینما استقلال خرم آباد اکران خواهند شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: فیلم های جشنواره در چهار سانس از ساعت 14 عصر تا 22 شب به در سالن اصلی این سینما به روی پرده می روند و تمام امکانات موجود را برای میزبانی خوب از این دوره جشنواره را فراهم آورده ایم.

رحمتی اضافه کرد: بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، بلیط فروشی اینترنتی خواهد بود و علاقه مندان برای تهیه بلیط فیلم های مورد علاقه خود می بایست به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره که به زودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد

اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد