مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:452022-01-18اجتماعي

بارش باران شدید در تایباد آغاز شد


در ادامه بارندگی های شدید ابتدای هفته و پس از وقفه یک روزه، بارش شدید باران همراه با رعد و برق دوباره در تایباد آغاز شد.

- بارش شدید باران عصر سه شنبه در تایباد آغاز شد و تا لحظه نگارش خبر همچنان ادامه دارد، این بارندگی توسط سامانه بارشی انجام می شود که از شنبه 25 دی ماه در استان مستقر شده است.

بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی از شنبه 25 دی ماه تا چهارشنبه 29 دی ماه، خراسان رضوی به ویژه مناطق شرقی و جنوبی استان تحت تأثیر سامانه بارشی قدرتمند قرار گرفته است که سبب بارش های سیل آسا و طوفان شدید در این مناطق می شود.

بر همین اساس، پنج شنبه 23 دی ماه این سازمان برای مناطق جنوبی و شرقی استان به ویژه شهرستان های تایباد، خواف و تربت جام هشدار نارنجی صادر کرده بود.

بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی تایباد طی 27 ساعت ابتدای هفته حدود 44.

8 میلی متر باران در شهر تایباد بارید، این در حالی است که در همین بازه زمانی در مناطق کوهستانی جنوب غرب شهرستان تایباد به ویژه روستای پشته 101 میلی متر باران بر زمین ریخت که سبب ایجاد سیلاب های بسیاری در رودخانه های فصلی این شهرستان شد.

این سامانه بارشی تا پایان روز چهارشنبه 29 دی ماه از کشور خارج می شود و پیش بینی می شود تا آخرین لحظات حضور در فضای شهرستان تایباد با بارش پراکنده باران همراه با وزش شدید باد باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران شدید در تایباد آغاز شد

بارش باران شدید در تایباد آغاز شد