مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:252022-01-18بين الملل

خشم معارضان سوری از دیدگاه فرستاده سازمان ملل درباره نظام سوریه


رییس ائتلاف معارضان سوری ضمن ابراز خشم نسبت به اینکه پدرسون درباره «تغییر نظام سوریه» سخن نگفته است، مدعی شد که معارضان در پی راهکار سیاسی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سالم المسلط رییس ائتلاف معارضان سوری از طرح گیر پدرسون فرستاده سازمان ملل در سوریه برای حل بحران این کشور به شدت انتقاد کرد.

روزنامه العربی الجدید به نقل از المسلط گزارش داد، طرح پدرسون موسوم به اقدام در برابر اقدام ، مبهم است.

وی ضمن ابراز خشم نسبت به اینکه پدرسون درباره تغییر نظام سوریه سخن نگفته است، مدعی شد که فرستاده سازمان ملل باید درباره طرح خود توضیح دهد.

انس العبده رییس هیأت مذاکره کننده معارضان سوریه دوشنبه هفته جاری در دوحه به پدرسون دیدار کرد، ولی گزارشی درباره محتوای این دیدار منتشر نشد.

المسلط ضمن نادیده گرفتن نقش منفی معارضان در بحران سوریه، ادعا کرد که دولت سوریه، راهکار سیاسی را به بن بست کشانده است و یک گام نیز بر نمی دارد.

وی با این ادعا که معارضان سوریه، به مسیر سیاسی حل بحران سوریه، پایبند هستند، گفت که احتمالا به زودی سوریه به اتحادیه عرب بازخواهد گشت.

این مسئول معارض ضمن ابراز ناراحتی نسبت به عادی سازی روابط [برخی از کشورهای عربی] به دولت سوریه، گفت که این مسئله قابل پذیرش نیست، ولی احتمالا سوریه در نشست سران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم معارضان سوری از دیدگاه فرستاده سازمان ملل درباره نظام سوریه

خشم معارضان سوری از دیدگاه فرستاده سازمان ملل درباره نظام سوریه