مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:152022-01-18ورزشي

سروسامان گرفتن سپیدرود با طعم بی خیالی مسؤولان گیلان!


در حالی که یکی از قدیمی ترین باشگاه فوتبال ایران پس از چند سال سردرگمی صاحب مالک جدیدی شده اما بی خیالی وعدم همکاری متولیان ورزش گیلان می تواند عمر این آرامش را خیلی زود پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال سپیدرود پس از سه سال سردرگمی و نداشتن مالک مشخص در نهایت سر و سامان پیدا کرد و به یک بازرگان و کارآفرین رشتی به نام علی رضا نوید واگذار شد.

  خود به خود نفس به سامان یافتن باشگاه قدیمی شمال کشور خبر خوبی برای اهالی فوتبال ایران است و اینکه این تیم ریشه دار و پرهوادار به یک مالک بومی واگذار شده باشد بر شیرینی این خبر برای هوادارامی افزاید و این اطمینان خاطر را برای شان می آورد که قرار نیست پس از چند صباحی برود پی کارش و کسی دستش به او نرسد.

  مصیبت های سپیدرود از زمستان سال 97 زمانی که علی کریمی از تیمداری منصرف شد و طی قراردادی غیرمتعارف به کیومرث بیات رسید آغاز شد و با دست به دست شدن های پی در پی بین مدیران عامل به اوج رسید و حاصلش شد دو سقوط پشت سر هم از لیگ برتر به دسته اول و بعد دسته دوم و سال پیش هم کمی اوضاع آرامش شد در نهایت سپیدرود در همان لیگ دو در جا زد.

  این نا بسامانی مالکیتی علاوه بر سقوط برای سپیدرود بدهی های مالی هنگفتی نیز برجای گذاشت که بر طبق ادعای علی کریمی مالک پیشین سپیدرود تا سقف 15 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروسامان گرفتن سپیدرود با طعم بی خیالی مسؤولان گیلان!

سروسامان گرفتن سپیدرود با طعم بی خیالی مسؤولان گیلان!