مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:252022-01-18حوادث

برفروبی 5570 کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از برفروبی 5570 کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از راهداری استان مرکزی، مهدی جهانی اظهار کرد:  یک هزار و 520 تن مخلوط ماسه و نمک برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث رانندگی در جاده های استان پخش شده است.

وی افزود: 380 نفر در این عملیات آماده باش بوده و 245 نفر ر از راهداران این استان وظیفه برفروبی و پاکسازی جاده ها در این شهرستان ها برعهده داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: بیشترین بارش مربوط به شهرستان شازند همراه با کولاک بوده که این کولاک همچنان ادامه دارد.

ارتفاع ترانشه های برفروبی در پاکل به 4 متر رسیده است.

جهانی ادامه داد: همچنین در این عملیات 226 دستگاه آماده باش بوده و 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین درگیر برفروبی بوده اند.

وی اضافه کرد: اکنون راه سه تا چهار روستای منتهی به جاده عسلی - حشیان شهرستان شازند به دلیل حجم بارش برف مسدود بوده و با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی راه این روستاها ظرف مدت 2 تا سه ساعت آینده بازگشایی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان داشت: میزان باد لاستیک های خودرو در شرایط بارش برف و باران و تردد در جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی 5570 کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی

برفروبی 5570 کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی