مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:352022-01-18سياسي

انتصاب دبیر و اعضای هیئت علمی جایزه «کتاب سال»


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه ای، اعضای هیئت علمی سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با صدور احکام جداگانه ای، حجت ­الاسلام والمسلمین حسن طارمی، حجت ­الاسلام والمسلمین رضا مختاری، رضا اکبری، علی­ اصغر احمدی، حامد حاجی حیدری، عادل پیغامی، ابراهیم متقی، محمود کمره­ی، سیدحسن امامی رضوی، علی اصغر فهیمی فر، موسی حقانی، جواد محقق، علی رمضانی و محمد الهیاری فومنی را به عنوان اعضای هیئت علمی سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن حکم اعضای هیئت علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران آمده است: نظر به مراتب علمی و تجارب ارزنده جناب عالی در حوزه پژوهش و کتاب، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان عضو هیئت علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید می­ رود با استعانت از حضرت باری تعالی و هم­اندیشی با استادان و پژوهشگران، این جایزه ارزشمند بتواند در رشد و گسترش فرهنگ مکتوب کشور نقش آفرین باشد.

همچنین در حکمی جداگانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت­ الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان دبیر علمی سی و نهمین جایزه کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیر و اعضای هیئت علمی جایزه «کتاب سال»

انتصاب دبیر و اعضای هیئت علمی جایزه «کتاب سال»