مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:202022-01-18حوادث

انهدام باند فروش قرص های لاغری/کشف 3.7 میلیون عدد قرص تقلبی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران از انهدام باند تبلیغ و فروش قرص های لاغری حاوی متامفتامین (شیشه) و سایر قرص های روان گردان و غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.

- ، سردار مجید کریمی، در جمع خبرنگاران از انهدام باند تبلیغ و فروش قرص های لاغری حاوی متامفتامین (شیشه) و سایر قرص های روان گردان و غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و در تشریح آن گفت: در این رابطه بیش از 3 میلیون و 700 هزار قرص لاغری و چاقی حاوی ترکیبات متامفتامین (شیشه) کشف و ضبط شده است که متأسفانه اثرات بسیار مخربی بر روی افراد دارد.

وی در توضیح این خبر عنوان کرد: متأسفانه عده ای سودجو در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای اقدام به فروش این قبیل قرص ها می کردند که با تلاش همکارانمان در پلیس مبارزه با مواد مخدر و در یک اقدام غافلگیرانه 3 نفر از این افراد که در فضای مجازی اقدام به فروش می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه مصرف این قبیل قرص ها برای سلامتی بسیار مضر و خطرناک است، گفت: بر اساس گزارش های پزشکی قانونی طی سال گذشته بیش از 6 هزار و 500 نفر از مصرف کنندگان مواد مخدر و قرص های روان گردان جان خود را از دست داده اند؛ متأسفانه مصرف کنندگان این قرص ها (آگاهانه یا ناآگاهانه) برای کاهش وزن از این قرص ها مصرف می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند فروش قرص های لاغری/کشف 3.7 میلیون عدد قرص تقلبی

انهدام باند فروش قرص های لاغری/کشف 3.7 میلیون عدد قرص تقلبی