مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:202022-01-18فرهنگي

«قدرت سگ» از «روما» جلو زد/ کسب 21 جایزه از انجمن های منتقدان


با معرفی برندگان جوایز منتقدان داکوتا، فیلم «قدرت سگ» بیست و یکمین جایزه خود را ثبت کرد و از «روما» جلو افتاد.

- به نقل از ورایتی، با اعلام برندگان جوایز منتقدان داکوتا، قدرت سگ ساخته جین کمپیون بیست و یکمین جایزه فصل جوایز سینمایی را برد و روما ساخته آلفونسو کوارون در سال 2018 را که 20 جایزه منتقدان را برده بود، پشت سر گذاشت.

در عین حال هنوز چندتایی از انجمن های منتقدان آمریکا برندگان خود را معرفی نکرده اند و قدرت سگ می تواند هنوز شانس بیشتری برای کسب جوایز بیشتر داشته باشد.

این در حالی است که 11 روز تا شروع رای گیری برای اسکار باقی مانده و همه این جوایز می تواند بر آرای رای دهندگان اسکار نیز تاثیرگذار باشد؛ هر چند این منتقدان نیستند که برندگان جوایر اسکار را انتخاب می کنند و گاهی آرای منتقدان خیلی هم شباهتی با برنده اسکار ندارد.

نمونه خوب این امر کتاب سبز است که در فصل جوایز هیچ جایزه مهمی کسب نکرد اما هم برای بازی ماهرشالاعلی و هم برای فیلمنامه اوریجینال برنده اسکار شد و هم به عنوان بهترین فیلم اسکار 2019 انتخاب شد بدون اینکه حتی نامزدی اسکار در بخش کارگردانی را کسب کرده باشد.

روما در سال 2019 از نامزدهای بهترین فیلم اسکار بود و هر چند برنده این بخش نشد اما به عنوان بهترین فیلم خارجی زبان و بهترتن کارگردان اسکار برای آلفونس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قدرت سگ» از «روما» جلو زد/ کسب 21 جایزه از انجمن های منتقدان

«قدرت سگ» از «روما» جلو زد/ کسب 21 جایزه از انجمن های منتقدان