مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:202022-01-18ورزشي

استقلال نام 5 کرونایی را منتشر کرد: پس کو 17نفر؟!


فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در گفت وگویی تلویزیونی درباره تعداد افراد مبتلا به کرونا توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که 17 تن از بازیکنان تیم استقلال و یک نفر از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده اند اما حالا فقط نام 5نفر علنی شده! - اسامی 5 بازیکن استقلال از جمع 17 نفری که طبق ادعای این تیم مبتلا به ویروس کرونا شدند، مشخص شد اما از نام بقیه نفرات خبری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است و بازی جام حذفی این تیم با پیکان لغو شد.

به همین علت، نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نشد و در ادامه نیز با تایید سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی لغو شد.

شب گذشته (دوشنبه) سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در گفت وگویی تلویزیونی درباره تعداد افراد مبتلا به کرونا توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که 17 تن از بازیکنان تیم استقلال و یک نفر از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

با این حال اسامی 5 بازیکن تیم استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده اند، مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال نام 5 کرونایی را منتشر کرد: پس کو 17نفر؟!

استقلال نام 5 کرونایی را منتشر کرد: پس کو 17نفر؟!