مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:402022-01-18اجتماعي

انتقاد رییس پلیس از خودروسازان: با قیمت خودروی خارجی، خودروی ناایمن به مردم ندهید!


خودروسازان نباید قیمت خودروی خارجی از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور انتظامی در حاشیه حضور در مرکز 197 و ارتباط مستقیم با شهروندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تدبیر فرمانده انتظامی امروز به همراه شماری از معاونان و روسای پلیس راهنمایی و رانندگی در مرکز 197 حاضر شده و با در جریان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات 200 نفر از شهروندان قرار گرفتیم.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همزمان با این جلسه، روسای پلیس راه و راهور استان ها نیز ارتباط مستقیم با مردم را به شکل تلفنی و آنلاین برگزار کردند.

وی با بیان اینکه شماری از مردم در تماس امروز از مواضع پلیس در برابر ایمنی و کیفیت خودروهای ساخت داخل قدردانی کردند تصریح کرد: برخی از مردم ابهاماتی درباره جرائم کرونایی و همچنین موضوعات دیگر حوزه راهور داشته که رسیدگی شد.

رییس پلیس راهور انتظامی با بیان اینکه بیش از 52 درصد از خدمات پلیس در کل کشور مربوط به حوزه راهنمایی و رانندگی است، اعلام کرد: با توجه به این حجم از خدمات خوشبختانه رضایتمندی مردم از پلیس راهور مطلوب بوده اگرچه ما در صدد هستیم که با توسعه سیستم ها و سامانه های هوشمند و خدمات غیر حضوری افراد، سطح خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس پلیس از خودروسازان: با قیمت خودروی خارجی، خودروی ناایمن به مردم ندهید!

انتقاد رییس پلیس از خودروسازان: با قیمت خودروی خارجی، خودروی ناایمن به مردم ندهید!