مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:152022-01-18حوادث

دلگان- زهکلوت بسته است


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و سیلاب ناشی از کرمان در مسیرهای ارتباطی استان تنها مسیر دلگان به زهکلوت همچنان بسته است و تیم های امدادی برای بازگشایی این مسیر در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی اظهارداشت: مسیر دلگان به زهکلوت که در اثر سیلاب و بارندگی بسته شده با فعالیت تیم های امدادی در چند ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: در مسیر بزمان به بم نیز به دلیل سیلاب و بارندگی ها یک پل عبوری دچار مشکل شده و این راه نیز مسدود بوده و عبورو مرور از این مسیر اتفاق نمی افتد تا استان کرمان اعلام کند این مسیر باز است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تمامی مسیرهای ارتباطی اصلی و فرعی استان باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

  وی خاطرنشان کرد: همچنین وضعیت ارتباطات و برق در تمام سیستان و بلوچستان پایدار و متناسب است و در این زمینه شاهد مشکل خاص و مهمی در مناطق روستایی و شهری نیستیم.

شهرکی تصریح کرد: کمک رسانی و امدادرسانی ها توسط مجموعه هلال احمر سیستان و بلوچستان و تمامی دستگاه ها همچنان در حال انجام و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلگان- زهکلوت بسته است

دلگان- زهکلوت بسته است