مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18سياسي

ناوگروه 79 ارتش در دریای سرخ در حال انجام مأموریت است


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه 79 نداجا متشکل از ناوبندر «مکران» و ناوشکن شهید «بایندر» در دریای سرخ حضور دارد و نفتکش های ایران را در مسیر تعیین شده اسکورت می کند.

- جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه 79 نداجا متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن شهید بایندر در دریای سرخ حضور دارد و نفتکش های ایران را در مسیر تعیین شده اسکورت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: نیروی دریایی به طور مستمر در عرصه دریاها و آب های بین المللی به جهت تأمین خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و در راستای اهداف مورد نظر و تأمین منافع کشور گام برمی دارد.

وی سپس در خصوص مأموریت ناوگروه 79 نداجا،افزود: امروز ناوگروه ما متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن شهید بایندر در دریای سرخ حضور دارد و نفتکش های جمهوری اسلامی ایران را در مسیر تعیین شده اسکورت می کند.

این روند همچنان ادامه دارد و نیروی دریایی افتخار می کند که در تداوم تأمین منافع کشور همواره در صحنه دریا حضور تأثیرگذار و راهبردی دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص آخرین وضعیت امنیتی خلیج فارس نیز عنوان کرد: به حمدالله با حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه 79 ارتش در دریای سرخ در حال انجام مأموریت است

ناوگروه 79 ارتش در دریای سرخ در حال انجام مأموریت است