مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:252022-01-18سياسي

چاره ای جز کشتن سگ های ولگرد نداریم


در حال حاضر چاره ای جز کشتن سگ های ولگرد در روستا نداریم مگر اینکه برای برطرف کردن این معضل یک تصمیم کلان شهرستانی گرفته شود.

- ایسنا/اصفهان دهیار روستای درباغ اردستان گفت: در حال حاضر چاره ای جز کشتن سگ های ولگرد در روستا نداریم مگر اینکه برای برطرف کردن این معضل یک تصمیم کلان شهرستانی گرفته شود.

سید جواد نیازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روستای درباغ یکی از روستاهای اردستان است که اکنون حدود 70 خانوار ساکن در این روستا زندگی می کنند، ولی در مراسم و مناسبت های مختلف، ساکنان این روستا به 150 خانوار افزایش می یابد.

وی افزود: با پیگیری های نماینده مردم اردستان در مجلس و مساعدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان، مسافت 13 کیلومتری راه این روستا تا اردستان روکش آسفالت گرم شده است.

دهیار روستای درباغ در خصوص وضعیت جاده روستایی درباغ به زواره، گفت: متأسفانه جاده 8 کیلومتری این روستا به شهر زواره، تاکنون چند بار توسط سیل تخریب شده و با توجه به هزینه بالای مرمت و بهسازی آن هم اکنون غیرقابل دسترس شده است.

نیازی در خصوص گلایه مردم درباره کشتار سگ های بی صاحب در روستا، گفت: در یکی دوسال گذشته تاکنون جمعیت سگ های ولگرد در مناطق شهری و مخصوصاً روستاهای شهرستان اردستان زیاد شده که باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز کشتن سگ های ولگرد نداریم

چاره ای جز کشتن سگ های ولگرد نداریم