مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:252022-01-18سياسي

نیازهای درمانی شهرستان طبس مرتفع شود


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نیاز شهرستان های فردوس و طبس به دستگاه MRI گفت: فاصله 400 کیلومتری عشق آباد تا مرکز استان و هزینه های مترتب بر این موضوع، - دسترسی مردم را به MRI سخت کرده و لزوم راه اندازی این ظرفیت در طبس را دو چندان کرده است.

جواد قناعت، شامگاه دوشنبه 27 دی در جلسه دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل وزارتخانه و با حضور نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی انجام شد، اظهارکرد: خراسان جنوبی، استانی وسیع، کم برخوردار و با ظرفیت های فراوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر مردم نجیب و متدین، محصولات کشاورزی منحصر به فرد و جاذبه های گردشگری فراوان، خراسان جنوبی، ظرفیت های معدنی بکر و قابل توجهی دارد که تاکنون مغفول مانده است.

وی زغال سنگ طبس را بخش اندکی از ظرفیت های معدنی استان برشمرد و تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به ویژه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) می تواند با توسعه سرمایه گذاری های خود در زغال سنگ طبس، به بهره برداری بیشتر از این ظرفیت کمک کند.

قناعت با اشاره به این که خراسان جنوبی، به لحاظ گستره، سومین استان وسیع کشور است، اظهار داشت: به اندازه همین پهناوری، ظرفیت های بالقوه ای داریم که با ورود شستا می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای درمانی شهرستان طبس مرتفع شود

نیازهای درمانی شهرستان طبس مرتفع شود