مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:002022-01-18سياسي

دستگاه های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دقیقا کجا هستند؟


کهگیلویه و بویراحمد روزهای حساس و پرالتهابی را سپری می کند در این روزهای سخت که نیاز به حضور و اظهار نظر دستگاه های فرهنگی است آنها روزه سکوت گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نسیم راوند فعال رسانه ای طی یادداشتی به حوادث اخیر شهر یاسوج اشاره داشته و آورده؛ استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج روزهای سخت و پرالتهابی را پشت سر می گذارد.

عده ای خواسته یا ناخواسته با انتشار کلیپ هایی از درگیری ها سعی کردند فضای استان را ناامن جلوه دهند و دستگاه های امنیتی از جمله نیروی انتظامی و دادگستری را زیر سوال ببرند.

طبق آمارهایی که فرمانده نیروی انتظامی در هفته گذشته ارائه کرد استان کهگیلویه و بویراحمد براساس آمار و داده ها از امنیت بسیار مطلوب و پایداری برخوردار است .

سردار مصطفایی این را هم گفت که تنها در چند مورد نزاع اندک ماه گذشته مردم به جای اینکه مبادرت به مداخله کنند اقدام به فیلمبرداری، انتشار و باز نشر گسترده این حوادث در فضای مجازی کردند و چهره استان را خدشه دار کردند.

سردار مصطفایی به این نکته هم اشاره داشته که 95 درصد منازعین و متهمین تمامی نزاع های یک ماه گذشته اعم از چاقوکش، قمه کش و غیره دستگیر و با قرار سنگین در حال تحمل کیفر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دقیقا کجا هستند؟

دستگاه های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دقیقا کجا هستند؟