مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:402022-01-18اقتصادي

پیگیری خواهر خواندگی رفسنجان با 14 شهر جهان


مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان گفت: شهرداری رفسنجان پس از انجام مطالعات اولیه، پیشنهاد خواهر خواندگی با 14 شهر از کشورهای شیلی، - مکزیک، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، ازبکستان، مالی و بورکینافاسو را بر اساس شاخص های مختلف و اشتراکات موجود، به وزارت خارجه اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس حسینی صبح امروز 28 دی ماه در جمع خبرنگاران ادیپلماسی شهری را به عنوان یکی از راهبردهای بنیادین شهرداری رفسنجان در مسیر توسعه و برندینگ شهری، جذب سرمایه گذاری، ارتقای گردشگری و مناسبات میان فرهنگی دانست و ظهار کرد: با گسترش روند جهانی شدن جدای از دولت ها، کنشگران جدیدی در سطوح محلی و شهری وارد عرصه بین المللی شده اند که دیپلماسی شهری با نگاه به شهرها به عنوان بازیگرانی مستقل، ارتباطات و تعهدات شهرها را در عرصه بین المللی، مورد مطالعه قرار می دهد.

وی بیان کرد: امروزه این نوع از دیپلماسی در سطح جهان توانسته در قالب ارتباط شهرها با یکدیگر، به عنوان ابزاری در جهت نیل به توسعه شهری و بالارفتن کیفیت زندگی شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: در این راستا پیوند خواهر خواندگی در سطح جهان، یکی از مهمترین و متداول ترین ابزارهای دیپلماسی شهری به شمار می رود که در ایران نیز حدود 60 شهر با شهرهای مختلف جهان خواهر خواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری خواهر خواندگی رفسنجان با 14 شهر جهان

پیگیری خواهر خواندگی رفسنجان با 14 شهر جهان