مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:302022-01-18اجتماعي

رایگان شدن حمل و نقل عمومی در روز هوای پاک/ معاینه فنی تاکسی ها بدون هزینه


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در راستای سیاست های مدیریت شهری برای کاهش آلودگی هوا، شهروندان می توانند فردا به صورت رایگان از اتوبوس و مترو استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به دستور شهردار اصفهان و موافقت شورای اسلامی شهر اصفهان برای استفاده رایگان مردم از حمل و نقل عمومی در روز 29 دی ماه، به مناسبت روز هوای پاک اظهار داشت: در راستای سیاست های مدیریت شهری برای کاهش آلودگی هوا، شهرداری اصفهان استفاده از اتوبوس و مترو در این روز را برای شهروندان رایگان اعلام کرده است.

وی افزود: برای استفاده هرچه بیش تر مردم از این طرح، تبلیغات و اطلاع رسانی هایی در شهر صورت می گیرد تا هم مسؤولان و هم مردم برای استفاده از حمل ونقل عمومی ترغیب شوند.

استفاده از توان حداکثری مترو و اتوبوسرانی در روز چهارشنبه حق شناس تصریح کرد: با انجام این اقدام، شهرداری به بررسی چالش ها و اثرات این طرح در سطح شهر خواهد پرداخت تا نتایج آن، در طرح های بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان  با تاکید بر اینکه سرفاصله حرکت مترو در روز 29 دی ماه به روال همیشگی است و تغییری در سرفاصله ها نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایگان شدن حمل و نقل عمومی در روز هوای پاک/ معاینه فنی تاکسی ها بدون هزینه

رایگان شدن حمل و نقل عمومی در روز هوای پاک/ معاینه فنی تاکسی ها بدون هزینه