مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:252022-01-18فرهنگي

نامزدهای چهارهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی شدند+اسامی


نامزدهای چهارهمین دوره جایزه ادبی جلال در چهار بخش معرفی شدند و قرار است برگزیدگان این دوره از جشنواره همزمان با مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری جایزه ادبی جلال آل احمد امروز برگزار و در این مراسم نامزدهای این جشنواره در چهار گروه داستان بلند و رمان ، مجموعه داستان کوتاه ، نقد ادبی و مستندنگاری معرفی شدند.

به گفته علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، در این دوره یک هزار و 579 اثر که برای نخستین بار در سال 1399 منتشر شده بودند، به دبیرخانه این جشنوراه ارسال شد و از بین آثار رسیده، برخی از آثار در هر بخش به عنوان نامزد جایزه جلال آل احمد انتخاب شدند.

در ادامه اسامی آنها را به ترتیب حروف الفبا می آید: نقد ادبی البرکامبو در ایران، نوشته محمدرضا فارسیان و فاطمه قادری، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد کتاب پایداری خاموش: بازتاب رفتار سیاسی فرودستان در ادبیات عامه (عصر پیشامشروطه)، نوشته مهدی میرکیایی، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی روایت شناسی و نقد روایت در داستان های انتخابی معاصر، نوشته الهام حدادی و فرهاد درودگریان، انتشارات نیلوفر داستان کوتاه آماده ترور باش، نوشته علی براتی، انتشارات صاد ح دو چشم، نوشته محبوبه حاجیان نژاد، انتشارات سوره مهر ساعت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای چهارهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی شدند+اسامی

نامزدهای چهارهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی شدند+اسامی