مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:202022-01-18دانش

کارگاه آموزش «نرم افزار Design expert در طراحی آزمایش و بهینه سازی»


انجمن علمی دانشجویی مهندسی پلیمر دانشگاه گلستان و گروه مهندسی پلیمر دانشگاه گلستان، سلسله کارگاه های آموزش «نرم افزار Design expert» در طراحی ازمایش و بهینه سازی را برگزار می کند.

- کارگاه آموزش نرم افزار Design expert در طراحی آزمایش و بهینه سازی انجمن علمی دانشجویی مهندسی پلیمر دانشگاه گلستان و گروه مهندسی پلیمر دانشگاه گلستان، سلسله کارگاه های آموزش نرم افزار Design expert در طراحی ازمایش و بهینه سازی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با مفهوم طراحی آزمایشات و مفاهیم اماری مربوطه ، آشنایی با محیط نرم افزار Design expert ، توانایی طراحی آزمایشات با کمترین هزینه و بیشترین اطمینان ، معرفی انواع روش های طراحی آزمایش(فاکتوریل، رویه پاسخ) ، تحلیل پارامترهای موثر بر فرایند و تفسیر نتایج ، انجام طراحی آزمایش های عینی به صورت عملی و طراحی آزمایش یک پروژه برای دانشجویان و رفع اشکال از جمله مباحث و سرفصل هایی است که دوره به آن ها پرداخته می شود.

این برنامه با تدریس دکتر محسن شهروسوند ـ دکتری مهندسی پلیمر و عضو هیئت علمی دانشکده فنی کاسپین دانشگاه تهران، روزهای چهارشنبه 20 و پنجشنبه 21 بهمن ماه، ساعت 10 تا 12 و 13 تا 15، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزش «نرم افزار Design expert در طراحی آزمایش و بهینه سازی»

کارگاه آموزش «نرم افزار Design expert در طراحی آزمایش و بهینه سازی»