مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:002022-01-18اقتصادي

بساط وانت بارها روی دوش شهر/تعلل شهرداری اهواز در ساماندهی بساط فروش ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از اهواز، شاید بارها گذرتان به مناطق حاشیه شهر اهواز خورده باشد و یا از این مسیرها برای ورود و یا خروج از شهر استفاده کنید، اما برای تردد از این مسیرها مجبور هستید مسیر سه، چهار دقیقه ای را در عرض 15 دقیقه طی کنید.

دلیل طولانی شدن زمان تردد از آن مسیرها وجود بساطی ها و وانت بارهایی است که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را در بساط خود گذاشته و می فروشند و با شرایطی که به وجود آورده اند سد معبرهای طولانی را ایجاد کرده و سبب باریک شدن مسیر تردد خودروها شده اند.

اگر چه معطلی در مسیر پر ترافیک و تحمل صدای بوق های ممتدد خودروها، آدم ها را تا حدود زیادی کلافه می کند اما گاهاً همین رهگذران، در کنار غرغر کردن های پشت فرمان و توقف کوتاه مسیر، پایین بودن قیمت اجناس بساطی های مسیر را فرصتی برای تهیه مایحتاج روزانه خود دانسته و اقدام به خرید از آن ها می کنند.

 با این حال موضوع سد معبر وانتی ها و بساطی های کنار مسیرهای پرتردد شهروندان قطعاً با انواع تخلفات راهنمایی و رانندگی آمیخته شده و مصداق بارز نقض حقوق شهروندی به شمار می رود.

وانت بارها ترافیک جاده را بالا برده اند سعید عموری یکی  از شهروندانی است که روزانه مسیر سه راه سوسنگرد تا کوی ملاشیه برای رفتن به کار خود طی می کند، وی می گوید: هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط وانت بارها روی دوش شهر/تعلل شهرداری اهواز در ساماندهی بساط فروش ها

بساط وانت بارها روی دوش شهر/تعلل شهرداری اهواز در ساماندهی بساط فروش ها