مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:502022-01-18ورزشي

والیبال و کشتی امروز ایران مرهون تلاش های یزدانی خرم است


کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: مرحوم یزدانی خرم جز معدود مدیرانی بود  که کار را از  پایه در فدراسیون والیبال آغاز کرد .

- ایسنا/البرز کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: مرحوم یزدانی خرم جز معدود مدیرانی بود  که کار را از  پایه در فدراسیون والیبال آغاز کرد .

بهنام محمودی در گفت و گو با ایسنا گفت: درسال 1373 زمانی که من به تیم ملی والیبال دعوت شدم مرحوم یزدانی یک دوره چهار ساله ریاست فدراسیون والیبال را برعهده داشت.

وی گفت: ایشان در سال 1368 به عنوان رییس فدارسیون والیبال انتخاب شدند، در آن زمان مکان مناسبی برای استقرار فدارسیون وجود نداشت، ایشان در طی این مدت تمام تلاش خود را برای ایجاد مکانی مناسب در شان والیبال ایران به کار گرفتند.

محمودی افزود: با حضور مرحوم یزدانی خرم والیبال ایران توانست در مدت چند سال عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی آسیا را کسب کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: بدون شک آنچه در حال حاضر در والیبال و کشتی ایران می گذرد مرهون زحمات و تلاش این مدیر جهادی و انقلابی است که کار را از ابتدا برای رضای خدا و خدمت به مردم آغاز کرد .

گفتنی است مرحوم محمد رضا یزدانی خرم در سال 1325 متولد شد، وی از سال 1368 تا مرداد 1385 به عنوان رییس فدراسیون والیبال و از سال 1385 تا 1390 به عنوان رییس فدارسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال و کشتی امروز ایران مرهون تلاش های یزدانی خرم است

والیبال و کشتی امروز ایران مرهون تلاش های یزدانی خرم است