مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:402022-01-18سياسي

کتاب «جهاد تبیین» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی قندهاری نیا، مدیرعامل انتشارات انقلاب اسلامی در آیین رونمایی این کتاب گفت: یکی از اقدامات موسسه آماده سازی و انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همگان بتوانند از آن استفاده کنند، - آیین رونمایی از کتاب جهاد تبیین عصر روز یکشنبه 26دی در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، سیاسی و فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی قندهاری نیا، مدیرعامل انتشارات انقلاب اسلامی در آیین رونمایی این کتاب گفت: یکی از اقدامات موسسه آماده سازی و انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همگان بتوانند از آن استفاده کنند، لذا دفتر حفظ و نشر آثار بیش از 200 کتاب را منتشر کرده و در دسترس عموم قرار داده است.

وی ادامه داد: در دوره کاری انتشارات انقلاب اسلامی بنا است، توجه بیشتری به نیاز مخاطبان شود که یکی از آیتم های آن، سرعت انتشار است.

همچنین تکمیل بخشی از زحماتی که در دوران گذشته صورت گرفته، از جمله اولویت های این سازمان است.

قندهاری نیا افزود: تاکنون چهار کتاب تفسیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شده که در تکمیل این چهار تفسیر، در دو گام هشت تفسیر دیگر به قلم ایشان منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جهاد تبیین» رونمایی شد

کتاب «جهاد تبیین» رونمایی شد