مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:102022-01-18اجتماعي

بالگرد در نوبت امدادرسانی/وضعیت بحرانی مدیریت می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر آماده پرواز است تا به حادثه دیدگاه احتمالی بارش سنگین برف به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور امدادرسانی کند.

- کمال الدین میرحعفریان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بارش برف در چهار روز اخیر و تشدید آن در برخی از مناطق استان که ارتفاع برف را تا 60 سانتیمتر نیز رسانده است، کار خدمات رسانی به ساکنان مناطق دورافتاده و کوهستانی با تلاش اکیپ های امداد و نجات، اورژانس و جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال بارش برف ما با کاهش دمای هوا و یخبندان روبرو هستیم که در روزهای آینده نیز این وضعیت ادامه پیدا می کند و شرکت گاز استان قول داده با همراهی مشترکان از افت فشار گاز جلوگیری کند که در صورت نیاز به صورت موقت گاز واحدهای صنعتی برای تامین واحدهای خانگی قطع خواهد شد.

میرجعفریان مصرف روزانه گاز را در یک رکورد جدید در استان 12 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: هموطنان ساکن در دورترین مناطق که در مسیرلوله کشی گاز قرار دارند برای اینکه با افت فشار روبرو نشوند باید مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه مورد توجه باشد.

رییس شورای مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: پلیس راه و راهور از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کنند تا ایمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد در نوبت امدادرسانی/وضعیت بحرانی مدیریت می شود

بالگرد در نوبت امدادرسانی/وضعیت بحرانی مدیریت می شود