مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:052022-01-18اقتصادي

انعقاد 100 میلیارد تومان قرارداد همکاری در نمایشگاه نانو


معاون کارگروه صنعت ستاد نانو از انعقاد 100 میلیارد تومان قرارداد همکاری میان شرکت های فناور با بخش خصوصی در نمایشگاه چهار روزه نانو فناوری خبر داد.

- معاون کارگروه صنعت ستاد نانو از انعقاد 100 میلیارد تومان قرارداد همکاری میان شرکت های فناور با بخش خصوصی در نمایشگاه چهار روزه نانو فناوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر نجیمی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون 12 دوره نمایشگاه نانو فناوری به صورت عمومی برگزار شده است، افزود: در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی، نمایشگاه نانو برگزار نشده است؛ چرا که زمان برگزاری این رویداد در مهرماه هر سال است و در دو سال اخیر، این زمان مصادف با پیک های کرونا شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس از سال گذشته نمایشگاه را به صورت اختصاصی برای وزرا و مسؤولان، معاونان وزیر و مدیر کل ها و همچنین مدیران صنایع برگزار کردیم تا با محصولات جدید حوزه نانو و کاربردهای آن در بخش های صنعتی آشنا شوند.

نجیمی، ایجاد ارتباط میان مسؤولان با شرکت های فناور و دانش بنیان و ارائه دغدغه های حوزه های فناوری را از اهداف برگزاری نمایشگاه های نانو به صورت اختصاصی عنوان کرد و یادآور شد: با این رویکرد اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داد که نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 100 میلیارد تومان قرارداد همکاری در نمایشگاه نانو

انعقاد 100 میلیارد تومان قرارداد همکاری در نمایشگاه نانو