مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:352022-01-18سياسي

وضعیت حضور پزشک متخصص و امکانات پزشکی در تالش از قول نماینده


نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود پزشکان متخصص در حوزه انتخابیه اش گفت: در رابطه با متخصص زنان صد درصد کمبود داریم و جزء مطالبات اصلی مردم منطقه است.

- نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود پزشکان متخصص در حوزه انتخابیه اش گفت: در رابطه با متخصص زنان صد درصد کمبود داریم و جزء مطالبات اصلی مردم منطقه است.

حسن محمدیاری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص میزان حضور پزشکان متخصص در حوزه انتخابیه اش اظهار کرد: در رابطه با تخصیص پزشک متخصص به بیمارستان های شهرستان، تقاضاهای متعددی را به وزیر و معاونت بهداشت و درمان داده ایم، اما ظاهرا نقل و انتقالات در کمیسیون خاصی صورت می گیرد و آن هم بر اساس ثبت در سامانه است که گاها از متخصصینی که مایل هستند به منطقه اعزام شوند، صورت می گیرد که در حال حاضر پیگیر این موضوع هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در بیمارستان ماسال بخش تخصصی راه اندازی شده و پزشکان متخصص دعوت شده اند که در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

در شهرستان تالش نیز به همین نحو است، اما در رضوانشهر با کمبود پزشک مواجه هستیم که آن را هم با معاونت درمان استان گیلان و وزارتخانه هماهنگی کردیم که عن قریب پزشکان متخصص به آنجا هم تخصیص داده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت حضور پزشک متخصص و امکانات پزشکی در تالش از قول نماینده

وضعیت حضور پزشک متخصص و امکانات پزشکی در تالش از قول نماینده