مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:352022-01-18اقتصادي

وجود 459 طرح شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در آستانه بهره برداری


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 459 طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین آلات بوده و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 459 طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین آلات بوده و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

حسن آل بویه با اشاره به چشم انداز پیش روی تولید و اشتغال در شهرک های صنعتی این استان اظهارکرد: در حال حاضر یک هزار و 923 طرح در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در مراحل ساخت و ساز از تخصیص زمین و دیوارکشی تا نصب سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند.

وی بیان کرد: 696 طرح از بین طرح های در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در حال نصب سوله هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: همچنین از طرح های در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، 258 مورد در حال دیوارکشی بوده و 510 طرح نیز در مرحله تخصیص زمین و ایجاد کارگاه ساخت هستند.

آل بویه با اشاره به واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری، تصریح کرد: 92 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در 9 ماه سال جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به سرمایه گذاران واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 459 طرح شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در آستانه بهره برداری

وجود 459 طرح شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در آستانه بهره برداری