مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:302022-01-18سياسي

اظهارات نماینده مردم بندرعباس در مجلس خلاف واقع و بی اساس است


معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان، اظهارات نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در حضور ریاست جمهوری مبنی بر تیراندازی و فوت یک مرزنشین در تعقیب و گریز را خلاف واقع و بی اساس دانست.

- ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان، اظهارات نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در حضور ریاست جمهوری مبنی بر تیراندازی و فوت یک مرزنشین در تعقیب و گریز را خلاف واقع و بی اساس دانست.

سید مرتضی اولادعلی در جمع مرزنشینان و صیادان بندرخمیر طی سخنانی ضمن تکذیب این اظهارات و محفوظ دانستن حق شرعی و قانونی مرزبانی استان هرمزگان برای اعاده حیثیت و پیگیری قضایی به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی تصریح کرد: مراتب اقدامات خلاف شئون این نماینده مجلس از طریق سلسله مراتب فرماندهی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان منعکس می شود تا مرجع مزبور تصمیمات مقتضی اتخاذ کند.

وی با بیان این مطلب که چند شب قبل به هنگام خروج یک فروند شناور صیادی از توقف گاه بندرپل و ورود شناور دریانوردی یک تصادم دریایی رخ داد که یک نفر از شناور صیادی کشته و یک مرزبان هم زخمی شد.

اولادعلی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص گردید شناور صیادی که فاقد هویت و مدارک دریانوردی بوده، در ساعت ممنوعه تردد حرکت کرده و به هنگام خروج از توقف گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات نماینده مردم بندرعباس در مجلس خلاف واقع و بی اساس است

اظهارات نماینده مردم بندرعباس در مجلس خلاف واقع و بی اساس است